|
|
| Yazar |
Mesaj |
dt-leviathan Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 482
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 8:16 pm Mesaj konusu: |
|
|
biz diş hekimleri olarak hep böyleydik yne böyleyiz, bu durumu sosyolojik bi incelemeye tabii tutmak lazım, bi de merak ediorum bu yardımcı olmama durumunu,bu mesleği seçen mi böyle bi insan oluo yoksa böyle bi insan olanlar mı hep bu mesleği seçmiş nedir tam anlayamadım..  |
|
| Başa dön |
|
 |
|
ss_06 Uzman Üye


Kayıt: Jan 11, 2013 Mesajlar: 273
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 8:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
neyse ya napalım kader kısmet 2 güne açıklanır inşallah  |
|
| Başa dön |
|
 |
paradox Yeni Üye


Kayıt: Apr 28, 2013 Mesajlar: 36
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 8:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
| dişhekimi olduğumuz için böyle değiliz ,böyle olduğumuz için böyleyiz..bilmiyorum nasıl sonuçlanacak ama 2 sorunun bile arada uçurum gibi fark açtığı bi sınava tabi oluyoruz ..yeniden deneyelim diyoruz eski sınavın yerini arıyoruz ..insana zekasını sorgulatıyo ya..bu soruları hazırlayan hocalardan nefret ediyorum ve kesinlikle soru sayısı artırılmalı diyorum... |
|
| Başa dön |
|
 |
dtgrana Çömez Üye


Kayıt: Sep 09, 2012 Mesajlar: 86
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 8:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
| tabiki kimseye yüklenmemek lazım, bu sınavda geçen sınava göre daha bilinçli bir grup var paylaşım yapan (ins daha da artar.) Keşke tercih döneminde herkes öncelikli yazmayı düşündüğü yerleri belirtseydi, sıralamasını söylemesine bile gerek yoktu birçok arkadaşımızın içi daha rahat olurdu şimdi...hatta ilk 200de olup tercih yapmayacaklar bile söylese olurdu... |
|
| Başa dön |
|
 |
|
dtvaguss Yeni Üye


Kayıt: May 15, 2013 Mesajlar: 1
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 8:51 pm Mesaj konusu: |
|
|
| 165 kocaeli prtoez yazdim |
|
| Başa dön |
|
 |
Dentart35 Yeni Üye


Kayıt: Apr 17, 2013 Mesajlar: 49
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 9:02 pm Mesaj konusu: |
|
|
| Arkadaşlar olaki cumaya açıklandı sizce işe başlamamız hangi tarihi bulur?? |
|
| Başa dön |
|
 |
dt-leviathan Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 482
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 9:13 pm Mesaj konusu: |
|
|
| fakültesine göre değişio snaırım,bnm 1 ay için başlayan arkadaşım da var 3 ay snra daha başlayamamış olan da.. |
|
| Başa dön |
|
 |
warol Yeni Üye


Kayıt: Jul 19, 2012 Mesajlar: 19
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 9:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
| neyin mücadelesini veriyosunuz tercihler olmus bitmiş tercih suresince birbirine fayda saglamayan insalar hayali ilk 50 100 cıkarmaya ugrasıyo 3 gün önce ögrensen ne fark edecek 5 gün önce ögrensen ne fareder |
|
| Başa dön |
|
 |
|
alii Çömez Üye


Kayıt: Apr 18, 2013 Mesajlar: 65
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 9:54 pm Mesaj konusu: |
|
|
| warol yazmış: | | neyin mücadelesini veriyosunuz tercihler olmus bitmiş tercih suresince birbirine fayda saglamayan insalar hayali ilk 50 100 cıkarmaya ugrasıyo 3 gün önce ögrensen ne fark edecek 5 gün önce ögrensen ne fareder |
varol arkadaşım tercih suresinde insanların bilgi paylaşması kendi zararlarına da olabilir. oysaki burda başkasına sağlayacağı fayda kadar kendisinin de nereye yerleşeceği %90 belli olurdu. o yuzden ikisi çok farklı şeyler. Ha 5 gün sonra öğrensen ne farkeder modundaysanız zaten bu başlığı takip etmeniz anlamsız.. |
|
| Başa dön |
|
 |
skypa Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 435
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:10 pm Mesaj konusu: |
|
|
| 38.lerden biri 1-hacettepe orto 2 ankara orto 3 hacettepe cerrahi sb 4 hacettepe perio |
|
| Başa dön |
|
 |
tunakdogan Çömez Üye


Kayıt: Mar 27, 2012 Mesajlar: 52
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:16 pm Mesaj konusu: |
|
|
| skypa yazmış: | | 38.lerden biri 1-hacettepe orto 2 ankara orto 3 hacettepe cerrahi sb 4 hacettepe perio |
Hacettepe yok cerrahi yazmadniz mi yada yazan mi vardi biliomusnz |
|
| Başa dön |
|
 |
dt-leviathan Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 482
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:17 pm Mesaj konusu: |
|
|
| katip perio yazmış olan varmı arkadaşlar tanıdığınız bildiğiniz |
|
| Başa dön |
|
 |
skypa Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 435
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:19 pm Mesaj konusu: |
|
|
| ben değilim zaten arkadaşımın tercihlerini paylaştım hacettepe cerrahi yök yazan vardı oyüzden sb umarım herkes gönlündeki yere yerleşir |
|
| Başa dön |
|
 |
|
tunakdogan Çömez Üye


Kayıt: Mar 27, 2012 Mesajlar: 52
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:20 pm Mesaj konusu: |
|
|
| skypa yazmış: | | ben değilim zaten arkadaşımın tercihlerini paylaştım hacettepe cerrahi yök yazan vardı oyüzden sb umarım herkes gönlündeki yere yerleşir |
Anladm tesekkurler |
|
| Başa dön |
|
 |
skypa Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 435
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:31 pm Mesaj konusu: |
|
|
| bide arkadaşlar şu dikkatimi çekti 14 nisandan beri burda soruları paylaşan cevapları tartışan hatalı sorular hakkında yorumlar yapan arkadaşlarımız vardı ve sonuçlar açıklandıktan sonra da tercihlerini paylaşarak yardımcı olmaya çalıştılar..zaten bu arkadaşların kimler olduğu mesaj sayılarına bakarakta anlaşılabilir garibime giden burda ne sorular acıklanana kadarki süreçte ne de daha sonra hiçbir yorum yapmayan arkadaşlar şimdi çıkmış bide kendilerinden daha önde sıralamada olupta yazmayan arkadaşlara sinirleniyolar bencillikten başka birşey değil o arkadaşların kimler olduğu da belli zaten ,saygılar |
|
| Başa dön |
|
 |
dt-leviathan Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 482
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 10:38 pm Mesaj konusu: |
|
|
| skypa yazmış: | | bide arkadaşlar şu dikkatimi çekti 14 nisandan beri burda soruları paylaşan cevapları tartışan hatalı sorular hakkında yorumlar yapan arkadaşlarımız vardı ve sonuçlar açıklandıktan sonra da tercihlerini paylaşarak yardımcı olmaya çalıştılar..zaten bu arkadaşların kimler olduğu mesaj sayılarına bakarakta anlaşılabilir garibime giden burda ne sorular acıklanana kadarki süreçte ne de daha sonra hiçbir yorum yapmayan arkadaşlar şimdi çıkmış bide kendilerinden daha önde sıralamada olupta yazmayan arkadaşlara sinirleniyolar bencillikten başka birşey değil o arkadaşların kimler olduğu da belli zaten ,saygılar |
+1 |
|
| Başa dön |
|
 |
paradox Yeni Üye


Kayıt: Apr 28, 2013 Mesajlar: 36
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 11:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
| dt-leviathan yazmış: | | skypa yazmış: | | bide arkadaşlar şu dikkatimi çekti 14 nisandan beri burda soruları paylaşan cevapları tartışan hatalı sorular hakkında yorumlar yapan arkadaşlarımız vardı ve sonuçlar açıklandıktan sonra da tercihlerini paylaşarak yardımcı olmaya çalıştılar..zaten bu arkadaşların kimler olduğu mesaj sayılarına bakarakta anlaşılabilir garibime giden burda ne sorular acıklanana kadarki süreçte ne de daha sonra hiçbir yorum yapmayan arkadaşlar şimdi çıkmış bide kendilerinden daha önde sıralamada olupta yazmayan arkadaşlara sinirleniyolar bencillikten başka birşey değil o arkadaşların kimler olduğu da belli zaten ,saygılar |
+1 |
ŞUNU DÜŞÜNECEK KADARDA BİLGİNİZ OLSUN ÇOĞU(MUZ) ATILDI VE BAŞKA İSİMLE TEKRAR YAZIYO.. |
|
| Başa dön |
|
 |
skypa Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 435
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 11:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
| Sen neden üzerine alındın ki şimdi zaten bu mesjlar gitmesi gereken yerlere gitmiştir,senin durumun öyleyse zaten üzerine alınacağın birşey de yok demektir..forumu ilk açıldığından beri takip eden ve görüş paylaşan biri olarak o durumları da biliyorum tabiki..büyük harflerle yazmasan anlamıcaktık ama iyi ki öyle yazmışsın neyse ikili tartışmaya dönüştürmek gereksiz.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|
|
midugi Yeni Üye


Kayıt: May 01, 2013 Mesajlar: 4
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 11:14 pm Mesaj konusu: |
|
|
| ilk 200 de ise insanların ölüsüne dirisine bakmadan istediklerini yazması gerekir garanti bi yer düşünüyorsa da son tercihlerini o yönde ayarlayabilirler. başkasına göre tercih ayarlamak çok akıl karı bi iş değil tercih anında kim nereyi siler ekler bilinmez. neticede herkesin 1 tercihi tutacak diğer 29 tercihe de girecek halleri yok ve benden üstteki yazmış diyip umutsuzlanmak da faydasız adamın belki de ilk tercihi tutacak. baştan kimsenin tercih konusunda birşey belirtmemesini de kafalarının karışık olmasına yoruyorum en azından benim için öyleydi ayın 12 sine kadar aklımı karıştırıp durdum. bu başlık altında daha gerçekçi ve değiştirilemez şeylerden bahsedildiği için yazmaya başlamış olanlara da çok laf etmemek lazım, nacizane görüşlerim bunlardır |
|
| Başa dön |
|
 |
skypa Uzman Üye


Kayıt: Apr 14, 2013 Mesajlar: 435
|
Tarih: Çrş May 15, 2013 11:18 pm Mesaj konusu: |
|
|
| midugi yazmış: | | ilk 200 de ise insanların ölüsüne dirisine bakmadan istediklerini yazması gerekir garanti bi yer düşünüyorsa da son tercihlerini o yönde ayarlayabilirler. başkasına göre tercih ayarlamak çok akıl karı bi iş değil tercih anında kim nereyi siler ekler bilinmez. neticede herkesin 1 tercihi tutacak diğer 29 tercihe de girecek halleri yok ve benden üstteki yazmış diyip umutsuzlanmak da faydasız adamın belki de ilk tercihi tutacak. baştan kimsenin tercih konusunda birşey belirtmemesini de kafalarının karışık olmasına yoruyorum en azından benim için öyleydi ayın 12 sine kadar aklımı karıştırıp durdum. bu başlık altında daha gerçekçi ve değiştirilemez şeylerden bahsedildiği için yazmaya başlamış olanlara da çok laf etmemek lazım, nacizane görüşlerim bunlardır | sorular açıldıktan sonra forumu okuyupta netini yazmayan insanlar ,şimdi çıkıp tercihlerini yazmayanlara kızmasınlar ben ondan bahsediyorum yoksa tabiki isteyen yazar istemeyen yazmaz kimsenin ona birşey dediği yok ilk başta yazdığımı anlamamışsınız sanırım..bundan 15 gün önce netlerini yazmayan insanlar şimdi çıkıpta tercihlerini yazmayanlara laf atmasın |
|
| Başa dön |
|
 |
|